lauantai 20. elokuuta 2011

kesän helmiä

Kesä meinaa viedä minut mennessään :) Ai mikä kesä vai? No siis minullahan on kesäloma!! Joten aurinkolasit pysyy matkassa, sukat visusti kaapissa ja tuulettimia ei ole vielä saanut kantaa varastoon. Kesä on kiinni asenteesta!

Mutta niin siis, kesällähän pitää olla korut kohdillaan. Tämän korun aloittelin jo viimeksi kätsyillessämme, valmiiksi tein sen sitten kotona.


Noissa ihanissa säröhelmissä on paljon kesää, ne kun kimaltelevat niin ihastuttavan kirkkaina, mustavalkoisina sekä turkoosin eri sävyissä. kukin helmi sai kaverikseen pienet kirkkaat siemenhelmet, ja kahdessa helmivaijerissa neljästä on vielä noita söpöisiä tähtiä säröhelmien välissä. Tähdet jätin irralleen vaijeriin, niistä tulee vähän liikettä kesäkoruun. Sinänsä muuten hauska koru, että kaikki elementit, värit, jäämäiset säröhelmet ja hopeiset tähdetkin ovat jotenkin kovin talvisia, mutta silti voin väittää että koru on kauneimmillaan ruskettuneella iholla :)


Tästä tuli kiva hippakoru, aika runsas, mutta kovinkin sointuva perinteiseen hippavaatetuksen (= farkut ja musta toppi) kanssa ;)

7 kommenttia:

  1. Minusta tuosta korusta tuli ihana. Se on ihan kuin mun makuun tehty, vaikka tässä elämänvaiheessa ei hippakorua tarvitsekaan :(

    VastaaPoista
  2. No kato hei, heti kun pidät ne "pyöreiden vuosien juhlat", niin tiiän minkä korun saat ehottomasti lainaan! :)

    Itsehän olen niiiin kova bilettämään, että olen käynyt viimeisen kuukauden aikana jo kaksi kertaa hipalla! Wuhuu!! Sitä edellinen kerta olikin sitten vuosi sitten toukokuussa ;) Että ihan niinkin hulvaton hippaaja olen minäkin, nytkin tääs kesäloman kunniaksi lauantai-iltana istun kotona sohvan nurkassa, pyjama päällä, ja katselen Lynleytä...

    Ja niin, tässä kun ollaan tunnustuksien tiellä, niin pakko sanoa että tätä korua en käyttänyt kylläkään kummallakaan hippakerralla; mulla ei ollut yksiäkään turkooseja kenkiä taikka laukkua!! Gardinaalivirhe. Joten pakko oli laittaa violotit korut kera kesäkenkien. Joskus on vaan vaikea olla ihaNainen ;)

    VastaaPoista
  3. Todella kaunis ja minusta niin KESÄkoru että! Leonidahan teki minulle viime vuonna vastaavista sävyistä (toiveestani) korun, jonka nimeksi tuli "viileä kesä". Minusta tuo on justiinsa sen kaveri!

    Mä olen hippaamisessa ehkä kaikkein huonoin! Montakohan vuotta siitä on, kun olen viimeksi käynyt missään? Toki syömässä ystävien kanssa ja baarissakin istumassa, mutta että oikein bilettämässä? Tarttisko tehdä parannus - edes vanhojen aikojen muistoksi.

    VastaaPoista
  4. Ihana koru!
    Vaikken olekkaan suuri sinisen ystävä mutta noiden helmien turkoosihtavat sävyt ovat kauniit.
    Ja hei, kiitos oikein mielelläni osallistun joskus askartelukemuihin. ;)

    VastaaPoista
  5. Mulla on nyt vähän täkyä juhlia pyöreitä :)

    Mä on kattonu sun lärväkirjakuvia ja niistä tuli sellainen käsitys, että teikä olisi ihan ollut radalla säännöllisesti ;) Ehkä et sit vaan oo viittinyt upata sinne kuvia, että tässä mä nyt istun sohvalla kylpytakki päällä.

    Mullahan on tuota patoutunutta alkoholinkulutustarvetta vaikka muille jakaa. Suunnitelmana oli kotiäitipäivinä aloittaa pieni tissuttelu pihalla heti iltapäivästä ja kun mies saapuu kotiin, niin sinä hetkenä kiskasta jotain vahvempaa nopeasti ja ylittää 0.5 promillea hetkessä. Ei onnistunut kertaakaan, ehkä muutaman kerran sain sen ekan siideritölkin terassille saakka. Kun selkäni käänsin niin sillä yleensä pelattiin jo mölkkyä.

    Pitäiskö meidän laajentaa repertuaaria ja jollain treffeillä mennä baariin tai kiskaista kotikännit? Katalla oli kyllä viimeksi yritystä, mutta mä olin ihan orientoitunut vaan askartelemaan.

    VastaaPoista
  6. Nyt osuit Kepposka ytimeen; minä, kylpytakki ja sohva ei olla mitenkään julkaisukelpoinen vaihtoehto. Pitääkin muuten ottaa kuva mun kauniista punaisesta kylpytakista, ja kertoa siihen liittyvä tarina täälläkin joku päivä. Se melkeinpä petti mut tässä yks kerta :)))

    Mutta juu, kannatan repertuaarin laajentamista! Voitais vaikka ottaa tavoitteeksi se buariin lähtö. Tosin, Mirka kun kuvaili tuossa aijemmin villiä hippaluonnettaan, ja mekäkin on viimeisen 1,5vuoden aikana hipannut kaksi kertaa, mistä vain toisella kertaa oli promilleja liikaa auton rattiin, niin voisin melkeinpä veikata että se kätsyjen baari reissu päättyisi ennen baarin ovia. Mikä sekin sinänsä voisi olla kosolti hauska reissu! :D

    Kiitos kaikille korukehuista :) Ja hauska Koo kun mainitsit tuon väri jutun. Ymmärrän täysin että et pidä sinisestä, ja siksi karsastat sinertäviä korujakin. Itselläni on tuo sama ongelma punaisen kanssa :) Mutta olen huomannut, että juurikin koruilla pystyn "siedätyshoidattamaan" itseäni kyseiseen väriin... Ja tämä on sovittu, seuraavan kerran kun askarrellaan taas porukalla, niin huikkasen sinut Koo mukaan! ;)

    VastaaPoista
  7. Korusta tuli kyllä tosi kaunis; ottaisin minäkin sen mielelläni!

    VastaaPoista

Kiitos ruusuista, risuista ja männynkävyistä; kiva kun Sinä kävit kommentoimassa :)